heyyy..

det är nått konstigt med idag. kl är nu 11.50 och jag har vart i stallet i några timmar, så vart ute massa, duschat och ätit lunch.. :) skumt, men skönt som fan.. allt gick bra i stallet. lurvbollen och jag hade våra duster när vi va ute på en tur, men jag vann dom alla ;) sen busade han extra mkt när vi trava lite.. han kan ju inte hjälpa att han är shettis. det är ju för jävla fint väder idag också, solen lyser och det är helt stilla. sen att det är sviiiiin kallt hör ju kanske inte dit

vaaaad händer idag? jag är fan riktigt trött på att sitta hemma nu.. jag vill ut, ut på krogen också ,men jag har inga pengar till det. =/ såå nått annat får det bli, om det ens är nån som vill umgås med mig. ring isf..

nu ska jag nog göra rent min vatenpipa som jag hittade igår när jag städade haha.. den va ganska igengrodd. :)

puss!


totos in the hage..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0