good job!

eftersom mamma vägrar tro / vill inte tro att det är hennes krämer som fått min ansikte att reagera som det gjort, så har jag städat mitt rum nu. eller ja, har iaf bytt lakarn och dammat lite.. och plockat bort kläder o soppat golvet. dammsög gjorde jag förra veckan och jag hatar att dammsuga. man blir bara arg, det har nog gått i arv från mamma.. iaf, mamma tror att jag fått nån allergisk reaktion av nått i rummet..vilket jag iförsig tror lite på med tanke på att jag allt för ofta vaknar av att jag nyser.. :s

jaja, mitt ansikte har iaf gett sig ganska bra nu, är bara lite röd nu, och lite svullen.. men så brukar jag ju kunna se ut haha..

jag vill åka pulka!!! blev sjukt sugen på det.. men har ingen bil så kan inte åka till ip.. och så har jag inte nån att åka med, men det är nog lite lättare att fixa..

måste sova tidigt ikväll >< ska släppa ut birgits hästar imorn. kul ifs men jobbigt att gå upp.. och jobbigast är nog att lägga sig tidigt.. jag önskar att jag var morgonpigg.. :(

nu ska jag nog duscha eller nått..
får se hur mitt ansikte reagerar på det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0