god morgon

uuusch, hade en jobbigt dröm inatt >< och fick ett sms i slutet av drömmen men jag hann inte läsa klart det innan jag vaknade. hehe..

..och när jag vaknade kände jag direkt att nått va fel i mitt ansikte, när jag kollar mig i spegen ser jag att jag är helt svullen och röd runt munnen och näsan :s haha, så får hoppas att det försvinner snart, både mamma och petter såg helt förstörda ut när jag gick ut för att visa haha.. så nu känner jag mig som om jag har förstorat läpparna :p fan att man ska ha så känsligt ansikte. är säkert efter mammas behandling igår, säkert nån kräm mitt ansikte inte gillade..

jaaja.. nu ska jag äta frukort, sen skulle bror min, oscar, komma hit och göra nått psykologitest på oss till sina studier hehe, efter som att han pluggar psykologi..

aah, det börjar redan kännas bättre i ansiktet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0