freeeedag

jaaahapp.. först va det ju då skola idag. sen ner på stan för att inhandla lite dryck till imorn, sen hämta jag bilen och så åkte jag och mimmi till willys och handla käka o så till imorn, va hemma hos mimmi ett tag sen innan vi åkte till kebaben och käka.. sen drog vi till johan där han, peter och rickard va. sen åkte vi alla till peter. så kom det lite människor dit. åkte en sväng till donken också.. nu har jag skjutsat hem mimmi och johan och nu hade jag tänkt sova. haft en helt okej kväll men nu är jag tröööött.. imorn blire käka (inflyttnigsfest typ) hemma hos mimmi med några och sen förkrök innan bk :D ska bli nice.. imorn har jag å mamma namnsdag också så vi ska fika som vi alltid gör på maria-dagen. :)

aa som sagt, sova snart, men ska nog palla läsa ett kapitel i min braiga bok :D aldrig fastnat så jävla mkt för en BOK! :O haha.. aja.. natti natti då..


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0