>< !!!

åååå huvudvärk.. hade det till minuterna innan jag somna, och det frsta jag känner när jag öppnar ögonen igen är hur den jävla värken kryper sig på. skit.. så jag är hemma.. och så tror jag mitt blodtryck är lågt, snurrar som fan när jag reser på mig, hela tiden. aaaaja.. :)

kom på att jag saknar min bror.. gunnar alltså. han hälsade på i helgen. vi kollade på film i söndags kväll, hancock.. den va bra. :) synd att vi träffas så sällan. fast det spelar ingen roll hur sällan vi träffas, alltid när vi gör det känner jag hur lika vi är. känner verkligen att vi är syskon.. det lät ju ganska dumt, ungefär som om jag skulle tvivla på det haha.. ibland känner jag mig som en blandning av oscar o gunnar haha.. fast det är ju inte heller så jävla skumt..

nehe.. vad ska jag göra nu då.. det enda som hjälper mot huvudvärk är sova, men då kommer jag inte kunna sova ikväll.. så kanske kan kolla på film eller nått.. ska nog se taken.. :)

vill träffa mimmi! saknar dig väldigt mkt nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0