eeh.. torsdag är de ja..

trött som satan idag.. vart i skolan. missade gympan imorse (ovanligt) men va så jävla trött så jag kunde inte hålla ögonen uppe fören ett par timmar efter att jag gått upp hehe.. sen på svenskan va jag svinhungrig, och så hade jag inga pengar så kände mig naken utan en cola i handen =/ och sugen på nått hela tiden. men emmy va snäll och bjöd mig på en :) sen hade jag psykologi, han är kul vad han nu heter. :) har massa roliga historier.. eller aa, spännande..sen har jag städat på mammas jobb för att få lite stålar :P

ska kolla på kim novak.. bla bla.. hela titeln är för lång för att jag ska orka skriva. men först ska jag käka.

grattis barbie 50 år!!! yey, hur många människor i världen kan bry sig? hör det hela tiden känns det som...

nej mat! pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0