bad day

cause I had a bad day...

är helt borta i huvet idag och allt går åt helvete!!
tappade en tjuga på konsum, så då hade jag inte råd med cigg.
sen skulle jag åka till mimmi och hämta mina saker. va hundra på att jag hade minst en hundring kvar sen igår men tydligen inte.. så nu har jag inte råd med varken cigg eller cola. (y) och får inte pengar på mer än en vecka, och eftersom att petter är erbetslös nu får jag inga pengar av mamma heller. fitta va bra det går. nu ska jag kolla på twilight och bli ännu mer depp.. varör blir jag så depp av den filmen. jag tappar viljan att leva i stort sett.. så om jag dör så kan ni ju stämma regisören och skådespelarna o hela jävla filmteamet för att dom gjorde en FÖR bra film.. vet inte vad det är i den som är så jävla gripande.. hehe.. aja bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0