a part of me..

såå.. kom precis hem. idag gick allt bra i stallet :) så mysigt att komma till ett stall först av alla på morgonen. hästarna ser så söta ut och alla gnäggar :P red en sväng på pälsbollen. hitta en opogad väg där vi pulsade igenom. sen blev han väldigt glad när vi vände hemmåt så han skutta o hoppa lite haha. är ganska imponerad va mig själv att jag kom upp imorse, fast såv nog inte så bra för jag vaknade fyrtioelva gånger, och trodde att jag hade försovit mig hehe..

nu ska jag dricka kaffe med mamma och petter, innan måste jag ringa sanna för vi ska till mammas jobb idag och få massage, iaf en ansiktsbehandling. gött! :D ska fråga henne om hon vill basta också..

seeeeyaaa! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0