varning för tråkigt inlägg

tjenis! igår va jag och mimmi i etuna, blev bara en snabbis. köpte en nyårsklänning (som jag senare märkte kommer ta livet av mig eftersom jag inte kunde andas efter ett tag) och en kavajliknande sak, skitsnygg :D en parfym blev det också.

sen åkte vi hem och trodde kvällen skulle bli skit ett tag, men det blev iaf dansbandskampen. nån gång måste man ju vart där och igår va ju finalen så passade bra. men vi missade tv-sändningen för vi va så sena. men men, dansa å grejer ;D hände lite undliga saker. nån random kille kom och svingade upp mig i luften och började snurra innan vi skulle gå in, och där inne va det nån gubbe som började svänga iväg med mig i nån våldsam bugg. jag blev ju som alltid nu förtidenkalas =/ men hade tydligen haft nått fett och flera gånger sagt att jag inte skulle ha nått för att jag skulle bli för full då. sekunden efter det stod jag i baren och beställde en 6a razz. detta upprepade sig ett antal gånger. slutade med att telefonen va borta och jag va arg. blev en tripp till ugglans innan vi tog en taxi hem till mimmi. tur att jag hade en hundring kvar på kortet iaf, hade seriöst dött om jag skulle ha vart tvungen att vandra hem. idag ringde min telefon till mimmi. jag svarade och i andra änden hörde jag johan :D han hade alltså min mobil. ingen har en aning om varför. så senare ska jag hämta den :D lycklig! ska se till att ha ett snöre mellan mig och mobilen i fortsättningen. och kanske mellan mig och bankomatkortet också. ;)

ne ska faktiskt börja lugna ner mig på utekvällarna. annars vet man inte hur det slutar en dag. är för taggad innan jag går ut, det är nog det.. får tagga ner ;)

nu ska jag ut till stallet på stallmöte. tar morsan bil då min är paj och står nere på macken! (y) och jag som har besiktningstid den 28e.. dumma bil!

kommit på att det kan ju inte va en enda kotte som läser igenom det jag skriver. skulle inte jag göra iaf. vet hur tråkigt det är när folk skriver "idag gjorde jag det här och det här..." men men.. ;D

TJA!

Kommentarer
Postat av: Pär

Bara jag som är udda och gillar att läsa vad andra gjort!:D hihi

2009-12-20 @ 17:52:19
URL: http://www.per-aronsson.se
Postat av: kicki

beror ju i för sig på hur människan skriver :) men har svårt att tänka mig att mitt svammel är intressant haha..

2009-12-20 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0