tjugosjunde

sitter och försöker sysselsätta mig för att inte tänka på hur hungrig jag är, orkar inte göra nått att käka. blir nog ändå mat ganska snart. kom hem från stallet ganska nyss. smart som man är glömde jag min väska med blodsockermätare, sprutor, plånbok mm. hemma så fick bli ett kortisbesök i stallet för att fixa det nödvändiga, jag som va rätt taggad för att rida en sväng typ på åkrarna eller nått. men men :) imorn kanske..

juldagen va för övrigt rätt shysst. bestämde mig för att vara nykter på förkröket som va hos pata :) men blev bjuden på en grogg, en cider och lite så. precis lagom! sen drog vi till bk, trodde att det skulle va trist men det va kul faktiskt :) men va ju i trevligt sällskap :D

annandagen skyndade jag mig ut till stallet och sen skyndade mig hem innan jag skyndade i mig mat innan jag och brorsan skyndade oss att åka till pappa för att fira lite mer jul. det va ganska trevligt hos pappa. fick ett presentkort på bidermans vilket kommer behövas asbra :) när vi kom hem åkte jag efter ett tag in till stan där mimmi, sofia, malin och aida festade med några killar från linköping. riktigt roliga va dom. somliga stördare än andra ;) gjorde min debutvistelse på ot sen haha, va väl rätt okej där. värsta är ju när gubbar kommer fram och ger en komplimanger och äcklar sig. blir fan äcklad asså.. spelade bort lite pengar på black jack. hade ju ingen aning om vad jag sysslade med. får träna lite med brorsan ;) sen åkte vi iaf tillbaka och efterfestade.

imorn ska jag till bilprovningen med min lilla racer hehe. ska va där 8.40 -.- palla! men men, håller tummarna för att bilfan går igenom.. hypokondriker som han är.

långa, värdelösa inlägg is the shit. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0