Tja

mysigt kallt ute, typ svinkallt ;D ganska skönt så länge man har sjukt mkt kläder på sig. åkte ut till stallet med petter där vi mötte upp mamma. dom bogserade min bil hem och jag fick ha kvar mammas bil. fixade i stallet och skulle bara säga hej till stella innan jag red. slutade med att vi hamnade i värsta diskussionerna så tiden fullkomligt sprang iväg. helt plötsligt va klockan 8 och stella skulle ut och kvällsfodra, så jag följde med henne innan jag åkte hem. kom precis hem. nu ska jag duscha och käka. lär ju inte hända nått idag men känner inte direkt för att sitta hemma ikväll med =/ och mimmi jobbar. tråkigt..

jordens tråkigaste inlägg! (y)

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig! kram kram

2009-12-19 @ 01:22:34
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0