tja!

så jävla trött är jag! sov väl en 4 timmar i natt. natten innan kanske nån timme mer, och natten innan det vet jag inte riktigt heller, kanske nått liknande. jag börjar nog bli sjuk. kittlas och gör ont i halsen.

gick iaf upp halv 8 i morse, otroligt nog. tog knappt 10 minuter att besiktiga bilen. måste tillbaka inom en månad för ett par saker, precis som jag misstänkte. sen åkte jag hem och drack en kopp kaffe innan jag åkte till stallet. fixade allt och tänkte rida när mimmi hörde av sig. va tvungen att åka in till stan eftersom jonte hade tappat sin mobil i min bil igår och dom skulle hem till linköping idag. kom precis hem och tror inte jag orkar åka till stallet nått mer idag. dålig ägare jag är :/

sitter jag still här ett par minuter till kommer jag däcka, så sjukt trött är jag. så funderar på om jag ska städa mitt rum, men vette fan om jag orkar utan att däcka ståendes. men rummet är ju för jävla vidrigt så måste väl. står lite halvuppdruckna burkar här och var som stått här i ett par veckor haha. kläder verallt och imorn kommer bror min och ska in med en soffa här. mitt rum kommer bestå av möbler sen. blir till att köra tetris tror jag. haha..

kommit i nån in flames-period igen. beror nog på att det är den skivan som råkar funka i min bil för tillfället hehe.

Look at the dead outside my window
Wonder what's on their mind?
Why do they run?
They all seem to have a mission
But then they cry themselves to sleep

You'll receive what you give
And this is like nothing
I feel like shit
But at least I feel something



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0