tisdag, snart fredag..

kom hem från sjukhuset för ett tag sen. gick bra där. förutom att min mage typ bokstavligen skrek efter att gå nått i sig. hade nämligen inte käkat nått.. och så va det lite segt att sitta från 1 till 4 typ och lyssna på information, delvis intressant och delvis väldigt uttråkande. fick iaf mackor och kaffe efter typ halva tiden det va ju väldigt nice. slapp jag dö.

träffade mimmi på vägen hem och lämnade över en vanilla coke som hon lagt i min bil. vi stannade nämligen till vid konsum och köpte ett par stycken ;)  bäst att passa på att inhandla en jävla massa..

vet inte riktigt hur det blir idag. kanske åker ut och sover i stallet eller så sover jag hemma i natt. man uppskattar verkligen sin kära säng när man inte alltid sover hemma. men får se hur det blir, beror lite på.

i helgen ska jag och mimmi vi hurtiga :D på lördag ska vi upp rätt tidigt (om man gämför med hur sent vi brukar sova) och springa på spåret, sen ska vi till etuna och handla julklappar :) bäst att få det gjort, och mysigt att göra det med den bästa vännen i världen! ord skulle aldrig beskriva hur glad jag är att jag har denna vännen och hur mkt jag egentligen uppskattar henne. <3

ska försöak ringa rivers ägare nu igen och se om vi kan skriva papper ikväll :) yä!

fan va jobbig hjärnan är egentligen, man kan liksom inte riktigt välja vad man ska tänka på. min hjärna har tagit över makten över mig, but Im going to take it back! ;D hell yeah!

Musiktips!!

we are the ocean, skrev upp massa låtar med dom fört men slutade med att jag nästan skrivit upp alla så bara lyssna på dom. aaaaaawesome!
Itchy daze - I O U och 911
seether - FMLYHM, Breakdown och fake it
band of skulls - friends





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0