snö!

jävlar va snööö :D WOHOO! va sen till skolan idag men men. tog iaf ett tag att hitta bilen och sen skotta fram den ur snön. inte alls för att överdriva :D men det kändes lite så. iaf hitta jag inget annat än en sopkvast att få bort snön så jag kunde komma in i bilen. sen va man ju lite stressad för att komma iväg då jag skulle hämta både mimmi och emmy, men fyyy fan :D så fort jag satte mig och började köra hade jag inte alls bråttom, va så jävla kul :D gled åt alla håll och kanter och bara garva där för mig själv. det va ingen trafik då så det va skitkul. sen på vägen hem va det jobbigare, litar inte en sekund på att alla håller sig där dom ska. några småpojkar sprang rakt ut i vägen, så satt där i bilen och skrek och vifta med armarna åt dom.

nu ska jag iaf ta mig ut till stallet, så jag slipper köra hem när det är mörkt. sen måste jag bara ut och leka på nån parkering eller nått :D ibland älskar jag snö!!! fast mest vill ja inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0