shut up!

blev visst sovmorgon imorn :D hon hörde av sig. idol är slut. fel vinnare, fast erik är ju bra han med. men vilken pinsam jävla flickvän han hade då. vägrade typ gå ner från scen, tog typ all plats och klängde på stackarn. idiotbrud! jag skämdes så jag va tvungen att gå från tvn. Peter Jidhe (stavning?) sa fel namn några milljoner gånger också. han sa typ "calle med segerlåten", "calle kommer nu direkt springa in i en studio" och så sa han en gång "vill du rösta vidare calle till finalen så ring bla bla" grattis! tror han är i final redan du. nervös kanske?

är så jävla trött på att bli överkörd och förbisedd! tänker inte nämna namn eller anledning här men säger bara en sak: Jag tänker inte låta det gå överstyr. jag gör åtgärder innan det händer. japp!

jag är seriöst så arg så jag skakar just nu. önskar jag var mer uppriktig än vad jag är. ska bli det! ut på en promenad kanske. ja hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0