mysteriet på greveholm!

kan inte sluta tjata om det ;D måste va bästa som någonsin gjorts. kan ju inte säga att det är den bästa julkaledern för det låter sjukt mesigt för den är bättre än så, eftersom alla julkalendrar man sett har sugit förutom denna sjukt grymma ;D men kan ju inte säga att det är det bästa som gjorts nånsin i hela världen för då överdriver jag en smula.

iallafall så har jag precis kollat klart på den. jag rekomenderar att man sätter sig ner och kollar på några avsnitt, får sån nostalgi så det är sjukt.

nu ska jag göra mig i ordning innan jag ska sova, vilket är en evighetsprocedur nu för tiden. sen jag va hos tandläkaren i onsdags. men men, jag har tur om jag hinner somna innan jag ska vakna..

TJA

ps!!! lyssnar på enya ;) ganska awesome ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0