lovegame!

lets play a love game, play a love game.
do you want love or you want fame? are you in that game?
join the love game..

-
Im your biggest fan. I'll follow you until you love me.

det är ju nästan så jag hatar mig själv för att jag sitter och lyssnar på lady gaga. haha, men men. är på nått sorts partyhumör och då passar hon in rätt bra. skönt som fan är ju att jag kom på nyss att jag har två dagar skola nu sen en dag praktik innan jag på torsdag har en heldag med keramik i skolan med en massa fika och grejer :) sen slutar vi på kvällen :D FUCKING GREAT!! efterlängtade jullov! ett jullov fullt av mys med familj och vänner men även ett jävla röj och festande. hur underbart är det inte att efter att ha suttit hemma med familjen och bara myst hela julafton, sen samla ihop vännerna och festa loss på juldagen. GREAT! som jag sa.. :)

men här kan jag inte sitta och drömma, eller jo ska bara somna först innan jag kan drömma vidare. imorn äre skola innan jag ska ut till min ponnie! hjärtegullet!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0