look alive

så jävla trött på skolan >< denna termin har jag vart på två samhällslektioner tror jag. man kan ju med arslet räkna ut att jag ligger lite efter då. tror jag har uppskrivet nånstans vad jag ska ha gjort. men lär ju bli ett ig anyway :( jag som sattsade på minst vg i början av terminen då lågan brann. så nån samhällsexpert: vänligen hör av dig! haha ne, men får väl ta nån dag då jag binder fast mig vid nått bord med endast ett block, en penna och samhällsboken. kursen slutar nämligen efter jul. skit!

sitter och lyssnar på Owl City - fireflies. värsta myspyslåt! oskar tipsa och sa att han hade fått för sig att jag skulle gilla den. och han hade rätt. :)

betalat några räkningar idag och hämtat ut ett paket på posten. i det va det ett schabrak (eller hur det kan stavas) sen gick jag och mimmi på spåret. planen va väl att vi skulle springa, det blev det inte så mkt av men jävlar vilket tempo vi hade. :) sen solade vi, riktigt skönt.

mimmi och jag i lördags<3

Mimmi i etuna :) och sandra o malin på förfest i lördags. :)

 


Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 01:14:15
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0