julmust och jordnötsringar!

hej! tuff vecka. vart död och haft ont i kroppen hela veckan. vart lite på krigshumör också, haft otroligt kort stubin. igår gjorde amanda illa sig, stackarn! :/ så idag ick stella hoppa in och hjälpa mig på hennes lediga dag. stackars henne med fan. Bubben har vart go som fan som vanligt, han blir sy mysig när man bara fokuserar på honom i lugn och ro.

Imorn vet jag inte hur det blir eftersom förra ägaren/nuvarande medryttaren varken svarar på sms eller samtal så vet jag inte vem av oss som tar river i helgen, så antar att jag får åka ut i morgon bitti, men men. har absolut inget emot det men det kan va kul att veta. så man kan planera sig helg lite. suck...

ikväll har jag kolla på idol, brukar inte se det men idag är det ju finalen. :) hoppas på calle faktiskt, även fast jag vet att erik kanske har en "bättre" röst. men calle är ju bäst, älskar hans röst, attityd och att man verkligen ser på honom hur han njuter. Go Calle! :) snart får vi veta vem som vinner! efter idol ska jag sova.

tja! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0