julafton!

god jul då :D har vart en mysig dag. till en börjar va jag så sjukt jävla bakis så kunde knappt stå upp i stallet där jag va för att fixa åt min och amandas hästar. lyckades komma hem precis innan kalle anka. då va sanna och christoffer hos oss :) och gunnar kom dagen innan. sen har jag vara ätit sjukt gott, fått julklappar, spelat tp med petter, mamma, gunnar och karin. kollade till sist på film med gunnar, the nightmare before christmas. den va väl inte sådär asbra, men lite småroande och halvgullig :)

 

igår gick jag upp ganska tidigt och åkte till stallet. sen när jag kom hem så duscha jag innan jag och mimmi åkte till etuna för att göra våra sista inhandlingar. vi va rätt taggade båda två när vi va där haha. sen när vi kom hem till snäs igen flippa vi en aning och blev på aspartyhumör. så blev att festa lite. fast först hade jag en massa paket att slå in och så. fick hjälpa bror min också som hade mindre flyt haha. sen gick jag iaf in till stan och mötte upp mimmi och massa. gick till underbar. blev en lagom skön kväll med skönt folk! blev inte mkt sömn inatt så nu är jag trött. ska upp i tid imorn och ut till stallet och gulla med lilla gubben, som jag inte hann idag. han ska få brodd så vi kan rida ut och busa :D myyyyyys!

nöjd med mina julklappar hittills :) har inga som helst förväntningar i år, så blev verkligen glad för allt hehe. imorn kommer även den andre brodern med familj och firar jul. då får man träffa dom två små sötnosarna (: sen på annandagen ska vi till far min och fira lite där med, då blire nog lite paket till :) imorn ska jag ta med lite morrötter till min gulleponny. va nog inte så mottaglig mot honom idag i all hast och bakispanik. så imorn ska jag gosa i timmar.. typ...

men god natt nu då, och en en gång: GOD JÄVLA JUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0