javisst!

tja! sitter hemma med mimmi. jorå eeh... aa, eeh. hahahahaha, (as garva) men jag skrattar ju inte, skarttar ju inte. Tt, ehh. fröskt städa i mitt rum lite, gick ju inte så jävla bra. mer än hälften kvar. Mimmi hänge med mig ut i stallet idag då. Red lit i snön. Sen drog vi hem till mig åå. Oo aa. (kollar lite fundersamt) Helt värdelöst att skriva blogg inlägg när man inte har något att säga. (suck) Helt värdelöst. Jag vet inte.

The end of the shit.
vid tangentbordet Mimmi Samuelsson, som skrev allt Kicki sa.


Mimmi började helt random sjunga på denna haha ;D skön låt fan!


fan va dant det kan bli vettu! ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag är ju nästan lika rolig som bean

2009-12-30 @ 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0