I'll grab you by the neck of the woods

yä! kom precis hem efter att ha vart ute och lekt med bilen och mimmi. :D jehovasparkeringen är en jävligt poppis plats så här års haha. fick inte va ensamma en enda stund typ. va på statoil en sväng och köpte chips som jag trycker i mig nu också.

innan det va jag i stallet. gick en promenad på åkern med stella och amanda. kände mig som ett litet barn som pölsa runt där i mörkret, gjorde en snöängel och blev jagad av stella så att jag var tvungen att kasta mig i snön vilket va hennes mål iförsig ^^ sen red jag i ridhuset. det gick skitbra faktiskt. River var jätteduktig. eller vi tillsammans kanske. fast jag är väl i stort sett värdelös, han som är king ju ;) sen slira jag hem.

skulle egentligen åkt pulka med mimmi och massa tjejer. men jag och mimmi hann aldrig dit för jag var för seg med att äta och grejer. =/ blir en annan dag!

såg så mysigt ut i stallet när vi kom tillbaka, men de ser självklart inte alls mysigt ut på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0