higher

tjo! sitter och lyssnar på vinnarlåten, fast med Calle :) ganska maffig låt. skön! varit vaken i ett par timmar, bara hunnit käka frulle. blev lite sent igår, kollade på spirit ;) så jävla gullig film! men nu tänkte jag faktiskt åka in till stan och unna mig lite solning, så skönt ju! kommit i nån period där sola är det bästa jag vet, måste ha med kylan att göra. och att jag alltid är så trött. då finns det ju inget bättre än att lägga sig i en toastmaskin och vila typ :) plus att man får färg. sort of awesome! bara man inte får det som vana att sola tusen gånger i veckan. inte bra för stackars huden. då får man hudcancer som ett brev på bosten om några år. tror faktisk det kommer öka enormt mkt. :/ man ser redan nu att det är på g bland de äldre. sen senare idag ska jag färga håret, rött igen. inte snyggt med en grå utväxt. ser grått ut i gemförelse till de resterande röda håret. :P ikväll hoppas jag på lite festande, men det återstår att se. hoppas jag kan få vara med bästa vännen iaf :)

fick höra igår om nått hemskt, kände honom inte men träffat honom ett flera gånger. Speedwayföraren Emil Kramer dog i en bilolycka i onsdags. Idag tänker jag på honom och hans familj. vila i frid Emil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0