flyg iväg barbapappa :D


HAHAHA tröttnar aldrig på denna. han är ju kung!

hungrig!! ska ringa mor min och fråga om hon kan köpa pizza, väldigt sugen på pizza! kollat i fotoalbum från när jag va liten, det är ju så mysigt. vet iaf att jag va en lycklig unge. :P typ skiner som en sol på alla bilder. och det är så kul att se mig själv tillsammans med mina bröder. det jag minns från min barndom med dom är tex när de skulle härda mig så dom slog mig ett visst antal slag på armen varje dag haha :D och liknande saker. inte bara förstås men det är ändå kul att se oss tre på bild ligga i en hög i snön eller när vi står alla med armarna om varandra :) dom har ju varit med mig hela livet och jag hoppas att de kommer finnas i mitt liv resten av det också, men det hoppas jag ju med hela familjen. <3

YÄ, petter hade köpt pizza :D mat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0