fireflies

hejjjj.. kom precis hem från stallet. carro brukar ha stallet men fick inte tag på henne så tog med mig mimmi och åkte ut en sväng och mocka och fixa. va i skolan idag faktiskt. hade två lektioner varav den ena va rättskunskap där vi hade prov. great! haha, inte hängt med alls eftersom jag knappt vart där så hade inte en aning om vad provet skulle handla om. men det va ja och nej frågor det mesta så det gick nog hyffsat iaf :P får hoppas på ett godkänt men det är inte alls säkert haha.

YEES! mitt sim.kort har vart inaktivt idag eftersom när jag köpte ny mobil i lördags så skaffade jag abbonemang och idag ville inte kontantkortet fungera längre, så har gått och svurit över det hela dagen, men NU såg jag att jag hade fått ett nytt simkort med posten :D

min nya :) fick med båda skalen, men har det till höger.

nu äre käääk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0