tisadag? eller?...

IDAG har jag bakat lussebullar. totalt kaos i köket va det, bränd mjölk över hela spisen, värsta tsunamivågen. men tillslut gick det ju bra, förutom att dom inte blev så goda, smakade knappt nått :( tråkigt. men men nu har jag försökt iaf. kom hem från stallet nyss, mimmi följde med mig. filmade lite när jag red och självklart gick det dåligt bara för det. ser ut som en liten köttbulle på filmerna..

nu har jag huvudvärk.. ska käka och sen kanske städa lite på mitt rum. skulle behövas. men så sjukt jävla tråkigt. är sugen på lite röj, är ju trots allt lov. men det blir nog inget fiesta förän juldagen. då jävlar :D  vad ska alla göra på juldagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0