jag och hoo är osams

bilden skötte sig jävligt illa på väg till stallet. nått är fel med kylarn. och värmen i bilen va trasig, antar att det hänger ihop. men fan va kallt det blev >< satt och skrek varenda svordom jag kunde komma på för att jag frös så mkt, och jag menar verkigen skrek. måste sett småkul ut. mamma fick komma och hämta mig i stallet så nu står min dumma bil där ute. men men.. fan va trött jag är, somnade nyss i soffan stenhårt. var helt omöjligt att hålla mig vaken, vilket det typ är nu med =/ ögonen bara faller igen, och likaså kroppen. jag vill egentligen inte va trött, vill egentligen hitta på nått.. LOV JU! :D men men, kanske ska börja lovet med att somna tidigt. beor på hur länge jag kan kämpa emot min kropp som beter sig underligt :P


bra bilder, jag vet ;) min mobil tar ju inte världens bästa bilder precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0