cutting our teeth

kan jag få lov nuuuuu eller? :D varför är jag ständigt taggad hela tiden? jo för att livet flyter på nästintill smärtfritt. det är ju skolan som går skit, men men fixar jag under våren ;) he... he... he... om jag kunde smitta av mig lite av mitt humör skulle alla (ja det va ju många-.-) som läste det här sitta och studsa i stolarna.

kände mig som en dålig hästägare idag. var för lat, nej för bekväm, för att rida. men bubben fick ett nytt fleecetäcke iaf idag, 17 kr på öb ;) pangpris hahaha.. sitter säkert som skit också men men. sen gosade jag med honom. han var väldigt gosig idag faktiskt. sen sa jag hej till stella och amanda innan jag åkte hem. titta förbi hos mimmi en stund på väg hem. hon tyckte jag hade en snygg outfit, jag kan ju inte annat än hålla med. termobyxor, fetaste reflexjackan och en vinterjacka på det (y) frös gjorde jag iaf inte..

we are the ocean!!!! vill se dom igen, åker till england i vår tror jag fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0