dan före dan före dan före dopparedagen.. kanske..

varför gör jag aldrig lussebullar? :O sagt i flera dagar (veckor?) att jag ska baka, men blir aldrig av. så nu funderar jag på om jag ska baka även fast klockan är mycket, eller om jag ska baka imorn. men känne rjag mig själv rätt så blir det inte av imorn. och jag sa att jag skulle ha med mig lussebullar till stallet imorn. och lite deg till stella ;) så får bli nu helt enkelt. kommer väl ta halva natten eftersom jag kommer göra allt fel och i fel ordning. men men, blir väl klar nån gång.

har iaf vart i stallet idag och fixa och grejer, red också. gick väl bra men han va lite väl pigg så han kunde inte riktigt fokusera under den tiden jag red, men jobbade lite från marken först och det gick bra, han bockade till och med när jag bad honom trava på en volt runt mig. haha gullegubben då ^^ sen hamnade jag som vanligt i diskutioner med stella och amanda så blev kvar ett tag hehe. efter stallet så hämtade jag mimmi så åkte vi till bella och gav lokes julklapp till henne. en liten tomtedräkt :D hon hade som tur var ingen sån. nu kan även han leka tomte på julafton, den söte fan! <3

nej lussebullar va det. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0