aa men durå :)

happ, kom hem ganska nyss. i natt sov inte jag och mimmi nått. vi kom fram till att vi skulle sova gott ikväll då istället :) jag sov dock en timme mellan halv sju och halv åtta typ. sen käka vi frulle och åkte till stallet. på vägen dit va i på statoil, där mimmi besluta sig för att lämna mobilen (omedvetet i dimman av saknad sömn) iaf så red jag en sväng runt åkern, mimmi promenerade med. river blev sjukt taggad och jag fick honom inte att vänta på mimmi utan att han började studsa runt. sen visade det sig att han hade skurit sig på snön eller nått.. den är ju som is och vi gick i djup snö. emn men bara jättelitet. :)

planen är väl att åka till stan snart och kolla lite, sen sola och sen förhoppningsvis färga mitt hår. kan inte se ut så här asså haha. snart kommer även brorsan och far min och slänger in en soffa i mitt rum, hoppas den får plats ;) ska ha den här eftersom bror min tömmer sin lägenhet då han drar till kina i februari.

jag kommer sova sjukt gott i natt!


i början va han lugn och fin :)


efter denna lilla sväng va det bara hej då.


och det bar av!


detta och mimmi va det enda vi lämnade efter oss :(


så mimmi fick roa sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0