tionde augusti

seeeegt.. har en hel del att göra idag, men några saker tar emot. till exempel gå och städa en badplats där folk har festat hela helgen. och lämna in bilen som inte har ett enda rätt på sig. det betyder att det kostar pengar. förmodligen har jag mini mini pyspunka.  sen ska jag åka och hälsa på min bror med familj eftersom han fyller år idag :) men det ser jag bara fram emot. inte träffat dom på rätt länge.  sen hade jag tänkt åka till stallet, men hinner nog inte det =/ vaknade sent som vanligt också.

har vart i stallet rätt mkt den här veckan som gått, och jag kan ju säga att jag känner av gårdagens ridtur i ryggen idag. känner mig stelopererad typ. ont som fan, så funderar på hur jag ska palla plocka skräp och klättra på ett berg haha.  intelångt till river flyttar tillbaka till stallet :D han kommer i helgen!

BELLA HÖR AV DIG SNART! måste veta hur ni mår och träffa er!



ABC 
Easy as...
123
Or simple as...
Do re mi
ABC, 123, baby, you and me girl!


Take the fear
take it away
and give me some hope

for one more day.
No, I don't want the gold from Xanadu
I think I leave it all to you
Oh oh oh
this is my life and I don't care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0