natti!

dagen blev inte riktigt som jag planerade, satt och va sur över att jag hade så mkt att göra först i ett par timmar innan jag tog tag i det och tog en dusch, åkte och städa, och sen åkte till mimmi. vi kunde inte hälsa på bror min, det blev för sent. mille skulle sova om en stund då. så det blir en annan dag. jag och mimmi åkte iaf in en sväng till stan och missade precis charlotte va hon nu heter. sen stt vi och fundera ett bra tag på vad vi skulle göra, men det sluta med att jag åkte hem och tittade på transformers som precs slutade. det va så länge sen jag såg den och den är bra så såg den igen :) nu ska jag sova, imorn är mamma helt ledig så då hoppas jag får lite tid tillsammans med henne, sen har jag lite att ringa/maila, och så skulle jag vilja klippa mig. hoppas jag hinner. och så vill jag ju till stallet, för det blev inte av idag. :/ frågan är om min kära äckelbil ska lämnas in imorn också, för den är mongolid! då blir jag nog hemma istort sett hela dagen! -.-

dags att sova nu om jag ska orka upp i tid så jag hinner allt jag vill göra. men först ska jag ringa erik. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0