det va ett tag sen

happ, tror det är första kvällen på sommarlovet som jag är helt alone. jävligt trist måste jag säga :p så nu va det den första gången jag kände för att skriva lite hehe.  mor min, petter och karin är nånstans med johan och katarina. dom kommer hem imorn. mimmi är i finninge. ska hämta henne lite senare så ska hon sova här :D vägrar sova själv i vårat hus, det är inte så särskilt stort men FÖR stort för att jag ska tillbringa en natt själv i det haha. fegis!

erik är inte hemma, så saknar honom, men på tordag ska vi ses :) <3
igår var jag i stallet, det va riktigt nice. :) va ute och red med stella, camilla och en ny praktikant, amanda. red en ny häst, som va jättemysig :) längesen jag va i stallet så det va roligt! så jävla skönt att stella ska jobba där i höst :) hon lättar alltid upp stämningen och man har skitkul:D

sen måste jag bara säga att jag är kalasglad!! för bästa river ska flytta tillbaka till stallet och jag ska bli medryttare på honom. kunde ju inte bli bättre. om dom inte får tag på nån köpare på honom fören nästa sommar så kommer jag va jävligt intresserad av att köpa honom, men just nu har jag verkligen inte råd och tid :(


så jävla sötnos!!!!!!!


ne nu ska jag väl kolla på nån film eller nått, moffa godis kanske, det brukar jag va bra på ;p tjo!


Kommentarer
Postat av: Lillesyrran

Nämen! Åhh så fint det blivit är dah!

Harklar sig! Den natten var jag faktist hos Isabel och inte på Soulsgarden XD

2009-08-21 @ 18:07:08
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0