friday!

vart i skolan idag då. dötrött som vanligt imorse, så missa första lektionen. inte så händerlserik dag vad jag kan komma på. värdret va underbart idag med :) tog bussen hem och satte mig på verandan med ett täcke, brillor, sorbéglass, och min nya bok. läste ett tag, sen somnade jag en stund. huuuur jävla skönt som helst, solen stekte..

men vad händer ikväll då? jag hoppas jag kommer leka med min mimmi iaf :)<3 nu vet jag fan inte vad jag ska göra, vill sova ett tag, men då kommer jag förmodligen aldrig vakna :/ och kanske ska ta en dusch men är för trött. jag ska nog ställa in en stol i duschen, typ en solstol så man kan halvligga lite :) ne jag ska nog uppfinna nån maskin som knådar in schampot och sånt också.. och skrubbar hela krobben typ. tänk att ligga i en form som är exakt utformad till ens kropp.. fan va najs, slippa röra en fena! då skulle jag duscha 5 gånger om dagen..

nej jag måste sova.. bara en halvtimme eller nått.. tröööött..


titta vad fint jag har gjort! :P lite repor bara

nästan halva klassen ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha du skriver så jävla roligt! duschstol... :D vad har du ställt till med, med bilen??

2009-04-03 @ 22:53:20
Postat av: kicki

haha ja men va fan tänk när man är astrött, fatta skönt med en stol i duschen då :) ja men det va den där jävla kranen som va i vägen =/

2009-04-04 @ 02:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0