långfredag..

u t t r å k a d ! !

jo men det skulle jag kunna påstå.. ganska jävla as skapligt också.. jag känner för att träffa min bästa vän, den jag alltid jag va mig själv med, och alltid känna mig bekväm med. och har kul med 98% av gångerna :P hennes namn är mimmi samuelsson. det är en liten ängel det :) men nu är det så att det verkar som att personen i fråga inte vill prata med mig =/ hon ringer aldrig, och hon sa att hon skulle det.. annars finns det ju andra alternativ om hon är upptagen ikväll, men inget är så lockande som att spendera tid med min andra halva.. hehe.. så RING NU!

nu ska jag göra i ordning mig för jag tänker inte sitta hemma ikväll ändå.. idag har fresten mina båda bröder vart här, oscar med sandra och mille och gunnar.. med sig själv hehe.. han sov här i natt och ska göra det den här natten med, sen åker han imorn bitti igen. det jhar vart kul att träffa dom idag :) fast träffade dom igår med när jag skjutsa runt dom i halva stan för att dom skulle bowla.. det va en tuff resa med två storebröder i samma bil som gaddar ihop sig haha :P

bjuder på denna stekarbild på mig och på min lilla mamma :)



ne men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0