heeey.

oj, jag tror det va mimmi som va trött. däckade 5 minuter efter att vi klev in genom dörren. hon sover så djupt att hon hon inte svarar när jag pratar med henne. va hos erik en stund och kolla på film, nån äcklig jävel som inte va så asbra direkt :p fan då! jag är pigg.. kanske ska ta och läsa lite i min bok jag köpte idag, så länge vi båda andas, den nyaste i twilightserien. jag är boknörden! :) haha. lite hungrig också ;P ganska ovanlig replik från mig skulle jag vilja påstå :D nej ska nog hämta lite kladdkaka jag baka igår och trycka i mig lite. kanske popcorn också om det finns, lite cola på det så.. great! (y) haha..


Oh just take a fall
You're one of us
The spotlight is on
Oh the spotlight is on, yeah it's on

imorn ska jag försöka komma upp till gympan, good luck. men både emmy och jonas har sagt att dom ska ha smsterror/ringa så jag vaknar haha :) vi får väl se hur det går. Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0