onsdag!

hallåja :) sitter hemma med mimmi nu. :) ska väl laga lite mat snart.. idag vaknade jag hemma med mimmi och erik, vi hade glömt ställa klockan för råkade bara somna igår, eller mimmi hade ställt tror jag. jag va nog den som va piggast haha :p blev lite sena, men det blev skola tillslut.. trött som ett as nu.

igår hämtade jag och mimmi erik i stan, handlade och åkte hem till mig och käka och glodde film och så :) de va nice! såg tre filmer, varav två hade vi sett förut och en sög. haha.. trekant hette den som sög. jävla b-film..

hur kan några lyckas bli så snygga som vi? ;o ofattbart! mitt ansikte består enbart av påsar. och mimmi är allmänt wasted :D ett gott skratt fick vi oss iaf.


fler bilder från dygnet..
     
 
eftersom att vi såg ut som drägg på alla bilder typ så valde vi att redigera "lite" haha

nu ska vi äta tycker jag, magen ropar på hjälp.
puss!

"the spotlight is on!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0