breaking it up.

aa men va bra vi va imorse då, jag och mimmi. vaknade vid tolv, då hade jag 60 sms och och typ 10 missade samtal. plus att vi hade två alarm på mobilen och en väckarklocka. men inte fan hade vi vaknat av det =/ så vi gjorde i ordning oss och åkte till skolan men väl där fick vi ångest och åkte till stan och köpte glass.. träffade bella en stund och erik också en stund. sen åkte vi hem och städa, för morsan och dom va på väg hem. sen träffa vi toffe en stund, käka på kebaben, hämta toffe och åkte till honom och kolla film. sen nu är jag hemma :) ska väl sova tidigt idag, men det är så jävla tråkigt. =/ ska nog kolla på film först :) och käka nått ;)

imorn är det älskade fredag! får se vad som händer.. ska väl försöka ta det lite halvt lugnt i helgen, ska packa och så tills på måndag för då ska jag och mamma till venedig i några dagar. myyys :D när jag kommer hem är det påsklov! yey! så jag tror på dom närmaste två veckorna, speciellt om det ska va så najsigt väder som idag! riktigt skönt fan..

hittat en bil jag bill ha! :D men jag är för klantig för att ha den kom jag på, den är för fin.. igår gjorde jag nämligen min första repa på mammas bil haha. hon blev inte allt för glad :P backa in i en kran på våran tomt. brukar va så jävla snitsig på att backa ut därifrån, men det va mörkt och jag va på vimsigt humör ;) skyller på det..

ne, käka, film, sova.. de blir bra det.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0