torsdag = dagen innan fredag!<3

fuck. jag är för dålig! mamma åkte vid halv nio skulle jag tippa på (hon sa det igår) och jag hörde henne bara säga en sak.. "somna inte om!!!" .. ja men hur tror ni det gick? vaknade för 20 minuter sen typ. och kom fram till att jag börjar inte alls 11. jag började 10.. jag är så glad på mig själv. ringde precis och sjukanmälde mig för nu jävlar ska jag göra en uppsats om sömn och dröm!!  om jag inte gör den idag ska jag straffa mig själv genom att... hm kommer inte på nått bra..

Dead by april - Atreyu - engel - sonic syndicate - 36 crazyfists - mm.  -Tack för att ni gör tillvaron lite finare! ;)

ne jag kommer fortfarande inte på nått bra straff, men nått pinsamt och jätteknäppt ska det va! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0