tisdag.

hello:) idag vaknade jag inte fören vid 9. det va inte meningen, och mamma hade faktiskt kämpat fr att väcka mig, men men kom inte till praktiken fören nästan halv 11. dåligt av mig! men skönt för mig också ;) gick bra i stallet idag, sara verkade inte vara på sitt "plåga kicki"-humör idag, så fick göra ganska lätta saker och behövde inte rida nått.. fick till och med lång-lunch ;o så åkte hem vid lite över 4. duscha direkt och åkte sen och hämta mimmi och in till stan. hämta ut lite diabetesprylar på apoteket. eller rättare sagt, grejer till mig nya coola blodsockermätare :D nått kul måste man ju få ha när man har drabbas av denna skit :P nu är det kääääk (y) hörs då :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0