söndag = segaste dagen i veckan..

är förvånad över hur trevligt det va hos pappa igår, fint väder och glada människor. :) kom hem framåt kvällen, gjorde mig i ordning och va hos trine en stund, sen gick jag och mimmi till tingstugatan (långt :O) där johan och några va. sen blev det bk. där va det väl lite halv kul.. träffade bella ett tag där :) och sen när vi skulle dra försvann mimmi typ, eller hon bara gick så jag och milla gick ner och mötte johan och sen linus o några, sen gick vi hem till milla en stund. sen tog jag en bulle hem, haha pallade inte gå mer.. idag känner jag mig helt död ikroppen, helt seg och svag, men är inte bakis med tanke på att jag inte drack mkt igår, knappt nått.. när jag kom hem prata jag med johan i tele i typ en timme, sen somna jag..

idag kom mamma in och väckte mig vid 12 eller märkte när hon kom in att min väckarklocka stod och ringde. men den vaknade jag fan inte av som vanligt.. har druckit te och så nu men är fan hungrig som ett djur hela tiden.. helt stört.. nu ska jag nog göra nudlar eller nått :p sen måste jag plugga egentligen :((( pallar verkligen inte.. men men men men..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0