rubrik kanske?

jag gillar lager 157. det jag inte gillar är att det är rätt långt dit hehe annars va det kanon, snygga o billiga kläder :) köpte en tröja och ett par trosor, hitta ett asfint linne men det köpte jag inte hade inte så mkt pengar med mig och ville tanka mobilen.  men det blir nästa gång :) det va inte det lättaste att hitta dit, men mimmi och jag hade jävla flyt, vi kom till en korsning och då sa mimmi "sväng höger" sen sa vi att vi skulle köra in på ett ställe och fråga nån, då peka tanten vi fråga på ett hur hundra meter bort haha. där va det.. dåligt skyltat tycker jag, eller så va det vi som va blinda..

sitter och käkar just nu.. kom på hur jävla sugen jag är på cola men det köpte jag ju inte.. ajsing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0