onsdag då.

och jaaaaa, jag försov mig idag igen >< vaknade vid 10.. kom inte till skolan fören vid 12 typ :P så va med på två lektioner. det va ett jävla rännande av poliser i skolan idag.. fattade inte riktigt vad det hela handlade om.. bara att alla på våran skola är gangsters ;)

fanfanfan måste plugga, ska ha gjort klart en uppsats på typ 10 sidor om sömn och dröm till imorn.. grattis.. och sen tror jag det va på fredag jag ska va klar med en uppsats om kvinnomisshandel. har inte börjat på nån utan dom. I'm fucking skörd. plus att jag har vissa grejer kvar att göra som redan skulle vart inne..

asså jag känner att jag inte har ett skit att skriva som kan va kul att läsa för någon annan, så jag tänker såhär nu, jag skiter i det :) jag skriver för att skriva av mig mest och för att det är rätt kul. sen är det ju en bonus om nån läser haha.. i helgen btw så fyller vicky 10 år, två siffrigt :O :P så ska till far min på lördag och fira henne.. vad kan man köpa till en 10åring?

nej fan, om jag skulle ta tag i nått nu. asså jag blir fan seriöst förlamad så fort jag tänker på plugg, det är nån automatisk reaktion min kropp har haha.. och det står en tom godispåse framför mig, jag dör! ge mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0