now i'm beeing something i'm not

jag tror jag drar härifrån. känns som att det blir enklast. det kanske är att vara svag att fly men det skiter jag i. i så fall är jag jävligt svag. jag ska fan börja leva med djur, typ flytta ihop med en häst eller en hund. djur sviker inte, djur ljuger inte. djur är trogna och handlar instinktivt.

man kanske skulle åka till hasselviken resten av lovet. det får nog bli nått sånt. ska ringa imorn och kolla om det går..

Here is no one left to trust, erase a lie, one that I can see!
(There is left this enormous burn, for there's left to remain
I am walking through, watching what's left)

Hold me close, this is what I see, emptiness in me
This is how I feel, This is what is real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0