lördag!

nurå, nu bär det av till pappsen inom några få minuter, eller det beror på hur mkt min bror vill visa att han är släkt med mig och mamma. haha, han sa det själv: räkna med ett men man vet aldrig.. haha.. iaf, ska åka med brorsan, sandra och millepluttsöto. kommer säkert va en jädra massa folk hos far och jag känner att det inte är vad jag är redo för liksom. känner mig mest seg och vill bara hänga haha.. fatta nice nu och sätta sig nånstan med en good friend och ta en öl typ, in the sun va  :D woooonderful..  men det blir väl inge öl för mig idag heller antar jag. skulle ju träffa stefan och alla dom igår men dom va för sega och ville tydligen dissa mig verkar det som hehe, så tog the car and åkte ut to the stallarholmen till eran ;D vi kollade på film, vet inte vad den hette men det va från andra världskriget, om några som räddade judar.. rätt bra, inte nått speciellt men bra :)

min bror verkar vara väldigt släkt med mig, han är en kvart försenad än så länge. gör inget faktiskt, känner att jag kan sitta här en stund och lyssna på musik, ladda upp lite för att va trevlig...

All that remains - empty inside

haha hitta lite gamla bilder på mig


hot or not liksom ;D haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0