friday :D

hello :)  kom precis hem. skön dag tycker jag.. hann inte till första lektionen men kom till andra, sen lunch då träffade jag sjuklingen erik som va på besök. och sen en till lektion, sen gav jag upp för det va ingen annan som hade nån lektion :P så jag och micke gick till stan, köpte present till vicky som fyller år i morn, sen gick vi och käka pizza innan jag åkte hem och han till sig..  och väret götr mig fan lycklig! :D

ikväll får vi se vad som händer. jag hade tänkt joina stefan och som :) men har inget drickbart. =/ men ska ringa honom snart och se om dom har planerat nått.. sen ska jag ringa bror min också och fråga om jag kan åka med dom till pappsen imorn.. jag hoppas på att de här vädret inte ger sig, jag vill ha sooool och värme enda fram till nästa vinter :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0