erased.

japp, fick ett ryck nyss och tänkte att nu jävlar ska jag plugga.. det tog mig inte ens 5 min att vända den känslan till 100% hat mot skolan. fy fan va jag inte pallar uppsattser. varför ska man ha jävla läxor? DUMT! jag röstar för en skola utan läxor. vi har väl tillräckligt men att orka allt i skolan, och alla säger ju att man inte ska ta med sig jobbet hem. nehe men vi ska ta hem skolan eller? vilka va det som inte ville ha läxor? kristdemokraterna? jag röstar på dom!!

ne nu ska jag nog kidnappa mammas bil och åka till stan. mimmi ska nog med. och ska träffa bella där :) sen måste jag fan ha godis. sugen som fan på det!

kom till praktiken typ ett idag :P så mkt skönare för mig.. hehe ne men det va inte meningen.. vetrinären kom ut idag och kollade på joulines tänder eftersom hon har spottat ut maten/ätit dåligt ett tag. men det såg bra ut sa han, fast det va förmodligen nått som började gå över nu. hon va helt groggy sen stackars, så söt ^^ sen sprang jag runt i solen och fixa vatten till alla tottar och mockade lite hagar.. najs med sol!!!

pUsSpUsS dÅe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0