en rubrik är det här.

"En vän är en som vet allt om en och ändå tycker om en." 
fina ord från superstarts dagens citat. men sant som sagt, eller skrivet kanske.

idag har jag haft praktik som alla andra måndagar. surt som fan innan jag väl kommer dit som vanligt, men väl där så inser jag att det trots allt inte är världens undergång :) (y) värdet va fan kanon hela dagen förutom lite blåst, sprang runt i bara linne men va lika varm för det.. en ganska lugn dag, inga ovanliga händelser vad jag kan komma ihåg.

asså frågan är ju.. ska man vara i strängnäs på valborg eller ska man följa med till katrineholm? det är fan frågan :P kan tänka mig att det kommer va askul i katrineholm men just nu vet jag inte vad jag vill.. vad finns det att missa i stränkan liksom? nån som kan tala om det för mig..

haha kollade på frostbiten innan jag gick och mötte mimmi nyss :p kan ju säga att man fick sig några goda skratt men samtidigt inte så jävla kul att gå själv i mörkret sen. jag är rätt för vampyrer :( förutom familjen cullen då ;) haha.. och jag får nog erkänna att jag aldrig kommer bli av med min rädsla för mörker ;p ne nu är det fan tajm tu slip liksom. dom i stallet undrade om jag verkligen mådde i bra idag :p såg nog inte allt för pigg ut..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0