destination venedig!

packing time liksom. :) fast det går ju fort att slänga ner allt man ska ha med sig, är ju trorts allt bara 4 dagar. eller vad det blir, kommer iaf hem på torsdag. och då är det fucking lov :D nice! ska bli så skönt att åka bort i några dagar :) tänka lite, även fast jag inte har så överdrivet viktiga saker att tänka på, men man får lite annat perspektiv på saker och ting hemma. typ som att trycka på pausknappen liksom :P och så ska det bli skönt att bara slappa med lilla mamma :) vi va båda eniga om att vi ska sitta på ett café och dricka kaffe hela dagarna haha. jag vill egentligen åka sån där taxibåt i vattnet (vet va det heter men kan inte stava:P) men hört att det är satan dyrt och då vet jag inte om det känns värt det.. vi får väl se.. nu håller vi tummarna för kalasväder ffs :D jag ska fota en massa, om inte kameran krånglar som vanligt..

vet inte riktigt hur det ska gå till med sömnen inatt asså. :S sov till 4 idag och ska upp kl 7 imorn. men men.. somnar väl när jag somnar, så får jag sova på flyget eller nått. eller på väg till arlanda, fast det beror ju på vem som kör kanske..

hör att det är parlamentet på tv, mend et är nog slut vilken sekund som helst. synd.. robert va ju med för en gångs skull.. men men, ska nog packa klart, ta en dusch och göra mig en kopp te eller två. nice!

ha det så jävla bra här i sverige så hörs dom som vill höras på torsdag :)

Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0