Bump In The Road.

kom precis hem efter att ha träffat mimmi en sväng :) vi tänkte först hitta på nått, men sen kom jag på att så dötrött som jag är idag så kanske det är bäst att sova, känner för en gångs skull att det skulle sitta fint som fan.

igår va trevligt. jag mimmi o patricia satte oss borta i sundby park vid vattnet och klippte solnedgången ;) det va mys som fan tycker jag. alla lättade sina hjärtan hehe :p planen va ju från början att vi skulle grilla, men så blev det inte. fast en brasa blev det när det blev mörkt. sen kom det fler, och när det hade vart kolsvart  ett tag gick vi till stan, och jag mimmi o robin gick till bk. men va inte där så länge..




imorn ska jag umgås med min älsklingsmimmi <3 det ska bli kul, eller det är det ju alltid med henne :)

If a bird can sing with a broken wing
you'll learn to bend when the wind blows
The leaves may fall, but the trees stay tall
This is a bump in the road
don't give up, you will make it
don't give up, you will make it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0